2 Eylül 2011 Cuma

Film Keyfi

Bu aralar çok film izler oldum. İzlemiş olduğum filmleri bile tekrardan izliyorum :)
İşte onlardan bikaç tanesi

İlk olarak Rango'yu öneriyorum, çok beğendim güzel bir animasyon,
hafta sonu animasyon gecesi yapmak için muhteşem bir seçenek olur.

 Vizyona girdiği ilk günden beri izlemek isteyip bir türlü izleyemediğim filmler arasındaydı Up (Yukarı Bak) İzlerken çok eğlendim, çok güldüm :)

 Ve Jim Carrey! Ah Jim ah!
Açıkçası Jim Carrey'i gay olarak görmeyi biraz yadırgadım. Bunun sebebi diğer Jim Carrey filmleri kadar komik olmayan bu film miydi veya senaryonun inandırıcı olmayışı, oyuncu yetersizliliği miydi bilmiyorum ama yine de bu filme "vakit kaybı" denmez. Evet izlenmeli fakat beklentileri yüksek tutmamak gerekir. Evli 1cocuk babası olarak sürdüğü hayatını kendi seçimleriyle değişti. Dolandırıcıktan hapise düştü ve orda tanıştığı Phillip Morris'e aşık oldu. Ahh aşk ahh :)

Neyse bir başka hapishane konulu film daha izledim ardından daha önce yarım yarım izlemiş olduğum Pardon filmi
Yaşanmış bir olay olduğunu duymuştum yıllar önce. Gerçekliğini bilmiyorum ama olmayacak bir şey de değil zaten. "Adalet dediğimiz çok da adil bir şey değil" ne de olsa

Dün Akşam da Jim Carrey'nin Aman Tanrım filmini izledim. Bugun de Aman Tanrım-2 filmini izlemeyi düşünüyorum. Sağlıcakla kalın :)

Hiç yorum yok: